De Brusselse Regulator Voor Energie
DETAIL
De Brusselse Regulator Voor Energie | AANSCHAF, IMPLEMENTATIE, ONDERHOUD EN ONDERSTEUNING VAN EEN NIEUWE SOFTWARE VOOR BUDGETTAIR EN BOEKHOUDKUNDIG BEHEERUittreksel uit de officiële tekst.
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : De Brusselse regulator voor Energie
Postadres : Kunstlaan, 46, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Anne VAN DER SCHRICK
E-mail: avanderschrick@brugel.brussels
Internetadres(sen): www.brugel.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=453827
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AANSCHAF, IMPLEMENTATIE, ONDERHOUD EN ONDERSTEUNING VAN EEN NIEUWE SOFTWARE VOOR BUDGETTAIR EN BOEKHOUDKUNDIG BEHEER
Referentienummer: BRUGEL-2022080-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van de leveringen: Onderhavige opdracht betreft de aanschaf van een nieuwe software voor budgettair en boekhoudkundig beheer, alsook de parametrisering, de implementatie, het onderhoud en de ondersteuning ervan.
De opdracht bestaat uit meerdere posten:
• Post 1: Uitvoering en eventuele parametrisering van de oplossing
• Post 2: Licenties / onderhoud (abonnementen)
• Post 3: Diensten na de inbedrijfstelling van de oplossing
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van de leveringen: Onderhavige opdracht betreft de aanschaf van een nieuwe software voor budgettair en boekhoudkundig beheer, alsook de parametrisering, de implementatie, het onderhoud en de ondersteuning ervan. De opdracht bestaat uit meerdere posten: • Post 1: Uitvoering en eventuele parametrisering van de oplossing • Post 2: Licenties / onderhoud (abonnementen) • Post 3: Diensten na de inbedrijfstelling van de oplossing
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
4 jaarlijkse verlengingen
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver moet referenties hebben voor soortgelijke opdrachten die in de afgelopen 3 jaar zijn uitgevoerd. De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst met de belangrijkste realisaties die de voorbije 3 jaar zijn uitgevoerd, met vermelding van het bedrag, de datum en de overheids- of privé-bestemmelingen. Een vergelijkbare opdracht is een opdracht voor de levering, implementatie, onderhoud en ondersteuning van een boekhoud- en budgetteringsoplossing voor een Belgische publieke klant.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver moet ten minste 3 referenties van de afgelopen 3 jaar overleggen, die aan de volgende minimumeisen voldoen:
– De referenties moeten betrekking hebben op de levering en implementatie van de software die voor deze opdracht wordt voorgesteld.
– De software moet op de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes reeds ten minste 6 maanden door de bestemmeling van de referentie in gebruik zijn.
Elke referentie moet een minimaal bedrag van € 60.000 excl. btw vertegenwoordigen.
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-12 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-27