Stad Herk-de-stad
DETAIL
Stad Herk-de-stad | Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop vrachtwagen met kipbak en laadkraan met overname Volvo (2006) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmakingUittreksel uit de officiële tekst.
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Herk-de-Stad
Postadres : Pikkeleerstraat 14, BE- 3540 Herk-de-Stad
Contactpersoon: Mevrouw Christa Janssens
Tel: +32 13613002
E-mail: christa.janssens@herk-de-stad.be
Internetadres(sen): www.herk-de-stad.be
Adres van het kopersprofiel:
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte – Aankoop vrachtwagen met kipbak en laadkraan met overname Volvo (2006) – Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking
Referentienummer: 2022-11043
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 34142100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijk magazijn, Industrieweg 1098 te 3540 Herk-de-Stad
II.2.4. Beschrijving
Aankoop vrachtwagen met kipbak en laadkraan met overname Volvo (2006)
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-11-30
Verlenging mogelijk: NEE
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico’s.
Eventuele minimumeisen:
1. de bankverklaring mag maximaal 3 maanden oud zijn
2. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver beschikt over voldoende technische bekwaamheid of beroepsbekwaamheid om de opdracht uit te voeren. De inschrijver heeft dan ook in de periode afgelopen drie jaren tot en met datum inschrijving naar tevredenheid van de betreffende opdrachtgever twee opdrachten voor levering van vrachtwagens met kipbak en laadkraan uitgevoerd.
NB: deze bewijsstukken dienen dus bij de Inschrijving te worden ingeleverd en niet naderhand bij de verificatie van de Inschrijving van de Inschrijver aan wie de aanbestedende dienst voornemens is te gunnen!
De aanbestedende dienst behoudt zich het recht voor om contact op te nemen met de desbetreffende opdrachtgever.
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-23 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-12-21
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-01