Van maandag tot vrijdag tussen 8u en 17u (uitgezonderd op feestdagen)
BEL ONS OP +32 2 894 56 25
Veel gestelde vragen
FAQ Het platform opdrachten
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Ja kan jouw wachtwoord opvragen door een e-mail te sturen naar customer.care@ebp.be. Wij sturen jou zo snel mogelijk een wachtwoord.
Een publicatie is niet op mijn platform verschenen, hoe is dat mogelijk?
Stuur het referentienummer of een screenshot van deze publicatie naar customer.care@ebp.be en wij zullen het onderzoeken. Wij kunnen jou garanderen dat je geen enkel project zult missen via ons platform.
Hoe kan ik een gebruiker bewerken, verwijderen of toevoegen aan het platform?
Wijzigingen met betrekking tot de gebruikers van het abonnement kunnen per e-mail aan ons worden doorgegeven via customer.care@ebp.be. We zullen de nodige regelingen treffen.
Dat hoef je niet zelf te doen, dat doen wij samen met jou. Jouw contactpersoon stelt jouw profiel op tijdens een online demonstratie of na de aankoop van jouw licentie. Eens de licentie is opgestart, nemen we regelmatig contact op om na te gaan of de instellingen overeenkomen met de opdrachten die je wenst te ontvangen.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Ja kan jouw wachtwoord opvragen door een e-mail te sturen naar customer.care@ebp.be. Wij sturen jou zo snel mogelijk een wachtwoord.
Ik wil mijn abonnement wijzigen (regio wijzigen, trefwoorden,...). Hoe doe ik dit?
Omdat elk abonnement uniek en gepersonaliseerd is, vragen wij jou vriendelijk om een e-mail te sturen naar customer.care@ebp.be met vermelding van de gewenste wijziging. Onze consultant begeleid je graag om jouw profiel aan te passen aan jouw behoeften.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Annulering van een abonnement kan per aangetekende brief aan het volgende adres: Burgemeester Etienne Demunterlaan 3 bus 6, 1090 Brussel of per e-mail naar customer.care@ebp.be. Het is belangrijk om rekening te houden met de annuleringstermijn van 2 maanden voor de vervaldatum.
Bedrijfsnaam Facturatie adres Klantennummer BTW nummer
Ja, ik wens in de toekomst mijn facturen per email te ontvangen op de onderstaande adressen.: - Voor het ontvangen van de facturen - Voor het ontvangen van de herinneringen